Czas pracy silnika elektrycznego POD Drive Torqeedo Cruise 3.0 FP z baterią 1 x 24-3500
Przetestowano na jachcie żaglowym otwartopokładowym typu daysailer
|
|
Prędkość w km/h* |
Czas trwania w hh:mm |
| Powolny |
6,5 |
09:00 |
| Pół przepustnicy |
8,5 |
03:00 |
| Pełna moc |
11.0 |
01:10 |
* Zależne od czynników takich jak typ łodzi, ładunek, śruba napędowa i warunki otoczenia. Dane dotyczące prędkości i zasięgu mają charakter wyłącznie orientacyjny i nie stanowią gwarancji wydajności.
Dane techniczne Cruise 3.0 FP
| |
Rejs 3.0 FP |
| Moc wejściowa w watach |
3000 |
| Moc napędowa w watach |
1,530 |
| Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (moc napędowa) |
6 KM |
| Porównywalne silniki zaburtowe benzynowe (ciąg) |
8 KM |
| Maksymalna ogólna wydajność w % |
51 |
| Ciąg statyczny w funtach* |
142 |
| Zintegrowana bateria |
- |
| Napięcie nominalne |
24 |
| Końcowe napięcie ładowania |
- |
| Całkowita waga w kg |
12.8 |
| Masa silnika bez akumulatora w kg |
- |
| Waga zintegrowanego akumulatora |
- |
| Długość wału w cm |
- |
Standardowe śmigło (v = prędkość w km/h przy p = moc w watach) |
Śmigło B 12 x 10,5 WDR |
| Alternatywne opcje śmigieł |
Śmigło B 12 x 7 FLD |
| Maksymalna prędkość śmigła w obr./min |
1100 |
| Kontrola |
Zdalna przepustnica |
| TorqLink |
NIE |
| Sterowniczy |
- |
| Urządzenie przechylające |
- |
| Urządzenie do przycinania |
- |
| Zintegrowany komputer pokładowy |
Tak |
| Bezstopniowy napęd do przodu/do tyłu |
Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.