


przy zakupach za minimum 1000zł :)
Silnik elektryczny Spirit 1.0 PLUS ePropulsion zaburtowy bez baterii
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego
4945.00
Opis
Sam zaburtowy silnik elektryczny Spirit 1.0 ePropulsion PLUS (bez baterii)
Produkt który zyskał już uznanie i renomę na całym świecie ze względu na swoją niezawodność, wydajność i doskonałą jakość wykonania. Silniki elektryczne zaburtowe do pontonów, łodzi czy też mniejszych jachtów cieszą się dużą popularnością, ponieważ pozwalają na pływanie niemal w całkowitej ciszy, bez zapachu spalanego paliwa czy dodatkowych kosztów z nim związanych.
Wszędzie tam gdzie obowiązują strefy ciszy, a takich miejsc w samej Polsce jest coraz więcej, możemy wykorzystywać napędy elektryczne. To co istotne w silniku Spirit 1.0 Plus to zintegrowana bateria montowana na kolumnie silnika, przez co oszczędzamy miejsce na pokładzie, które jest niezbędnego do postawienia akumulatora lub zespołu akumulatorów w tradycyjnych, wędkarskich silnikach elektrycznych.
W przypadku produktu Spirit 1.0 Plus zalecamy lekką baterię (niecałe 9kg) o napięciu 48V, która na dodatek jest pływająca - można ją dokupić osobno.
Dla osób potrzebujących większego magazynu energii istnieje możliwość rozbudowy całego systemu ePropulsion Spirit o duże, zewnętrzne baterie LiFePo4 - e-series.
Napęd zaburtowy Spirit Plus występuje w wersji sterowania rumplem oraz manetką (na sterociąg), zarówno z długą jak i krótką stopą.
Ten mocny silnik elektryczny do pontonów, łodzi i mniejszych jachtów generuje moc 1kW co odpowiada ekwiwalentowi 3KM w silniku spalinowym.
Epropulsion Spirit 1.0 Plus jest idealnym wyborem dla miłośników wędkowania i wypoczynku na wodzie. Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi, mamy do wyboru dwie długości kolumny, która wykonana jest z wytrzymałego stopu aluminium. Moc silnika to 1KW, co odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 3HP. Wyjątkowo niski poziom hałasu ok. 55dB. Silnik posiada odłączaną baterię litowo-polimerową, którą montuje się w kilka sekund. Norma wodoodporności silnika - IP67.
Wygodna konstrukcja
ePropulsion Spirit 1.0 posiada płynną regulację obrotów (maximizer) co daje dużą oszczędność prądu. Przy pełnej prędkości jeden akumulator zapewnia pracę silnika przez ok. 75min. Przy mniejszych prędkościach czas ten zdecydowanie się wydłuża. Przy planowaniu dłuższej trasy można zaopatrzyć się w dodatkowy akumulator. W bardzo prosty sposób można go zamontować do silnika w kilka sekund. Silnik i baterię można przenosić oddzielnie. Spirit 1.0 posiada składany rumpel, jest lekki co sprawia że transport i przenoszenie jest bardzo wygodne.
Zaawansowany design i wydajność
Silnik jest jednym z ważniejszych składników systemu napędowego. Spirit 1.0 Plus korzysta z wysokiej jakości silnika bezszczotkowego chłodzonego wodą. Jest zbudowany podobnie do skrzyni biegów co eliminuje duży hałas, nie wymaga konserwacji. W przypadku gdy śruba zatrzyma się lub spowolni o przeszkodę wbudowane zabezpieczenie wyłączy lub spowolni całkowicie silnik. ePropulsion wyposażony jest w śrubę dwułopatkową o momencie obrotowym 1200rpm.
Sterownik silnika
Zaawansowany sterownik silnika (Field Oriented Control - FOC) wykorzystuje algorytmy sterowania wektorowego mające na celu zapewnienie
silnikowi wysokiej wydajności przy niskim poziomie szumów. Kontroler ma sprawność co najmniej 98%, a więc prawie cała moc przechodzi bezpośrednio do silnika. Inteligentny sterownik silnika zapewnia ochronę przed przegrzaniem, zatrzymaniem silnika i zwarciem.
Cyfrowy wyświetlacz
Inteligentny wyświetlacz pokazuje wszystkie istotne dla nas informacje, potrzebne podczas podróży - napięcie w czasie rzeczywistym, moc i stan naładowania akumulatora.
Bezpieczeństwo
Silnik elektryczny zaburtowy Propulsion Spirit 1.0 Plus wyposażony jest w magnetyczną zrywkę bezpieczeństwa (w komplecie otrzymujemy dwie sztuki), której wypięcie z gniazda mocowania natychmiast zatrzymuje pracę silnika.
Kolejnym zabezpieczeniem jest system ochrony w przypadku wejścia na mieliznę, podniesienie i zablokowanie pinem specjalnej zapadki powoduje, że w przypadku wpłynięcia na mieliznę silnik podniesie się do góry nie powodując uszkodzeń zarówno pawęży jak i samego silnika elektrycznego. System nie działa automatycznie, należy go uruchomić ręcznie wpływając na płytkie wody. Ważne jest również by poruszać się wtedy ze zredukowaną prędkością. W przeciwnym razie przy większej prędkości napór wody będzie samoczynnie unosił kolumnę silnika elektrycznego.
Osiągi:
1/4 obrotów - prędkość - 7,1km/k - zasięg - 35km - czas pracy na baterii - 4h
1/2 obrotów - prędkość - 8,5km/h - zasięg - 17km - czas pracy na baterii - 2h
100% obrotów - prędkość - 10km/h - zasięg - 10km - czas pracy na baterii - 1,15h
Specyfikacja techniczna silnika elektrycznego zaburtowego ePropulsion Spirit 1.0 Plus
Siła uciągu - 66lbs
Zasilanie - 48V
Moc w odniesieniu do silnika spalinowego - 3HP
Uciąg w odniesieniu do silnika spalinowego - 4HP
Max obroty śruby - 1200rpm
Średnica śruby - 280mm
Biegi - płynna regulacja maximizer
Sterownie - rumpel łamany (kąty 0 / 7 / 14 / 21)
Waga silnika - wersja S - 9,8kg / wersja L - 10kg
Długość kolumny - S - 630mm / L - 754mm
Zabezpieczenie - zrywka magnetyczna
Wodoodporność - pełna IP67
W skład zestawu z silnikiem ePropulsion Spirit Plus bez baterii wchodzą:
- silnik ePropulsion Spirit 1.0 Plus sterowany rumplem
- ładowarka standardowa 230V (ładowanie 6-8h)
- zrywka bezpieczeństwa
- pin blokujący kolumnę silnika
Opinie o produkcie (0)
Masz pytania? Nie wiesz co wybrać? Odezwij się a doradzimy - to nasza pasja! ✆ 531 533 033 ✆ 796 521 697 ✉ sklep@ activegames.pl :)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.